Leden 2009

Na téma... // Peace

26. ledna 2009 v 18:43 | aidam=) |  Picty

Na téma... // Peace

Téma: Peace
Počet: 14



Na téma... // Růžový příšerky

26. ledna 2009 v 18:42 | aidam=) |  Picty

Na téma... // Růžový příšerky



Na téma... // Ipod

26. ledna 2009 v 18:40 | aidam=) |  Picty

Na téma... // Ipod

zdroj:WWW.LADY-FUCK.BLOG.CZ
Téma: Ipod
Počet: 8




Na téma... // Korálky

26. ledna 2009 v 18:36 | aidam=) |  Picty

Na téma... // Korálky

Téma: Korálky
Počet: 11



Na téma... // Mentos

26. ledna 2009 v 18:33 | aidam=) |  Picty

Na téma... // Mentos

Počet: 8




Na téma... // Sweets

26. ledna 2009 v 18:32 | aidam=) |  Picty

Na téma... // Sweets zdroj: www.lady- fuck.blog.cz

Téma: Sweets - Sladký
Počet: 17


Na téma... // Pink panter

26. ledna 2009 v 18:29 | aidam=) |  Picty

Na téma... // Pink panter

Téma: Pink Panter
Počet: 15



Na téma... // Cats

26. ledna 2009 v 18:28 | aidam=) |  Picty

Na téma... // Cats zdroj: www.lady.fuck.cz/

Téma: Cts - Kočky
Počet: 8



film ke zkouknutí hell boy 2

25. ledna 2009 v 19:03 | aidam=) |  Filmy

HELLBOY 2: ZLATÁ ARMÁDA
(Hellboy 2: The Golden Army)

Obrázek

Od režiséra Guillerma del Tora by k nám měl zavítat opět Hellboy. Tento comicsový ďáblík má nyní bojovat proti monstrům, které už nechtějí déle spát v podzemí a být v ústraní. Hellboy, Liz Sherman a vodní muž jejich úkolem bude bojovat proti stvůrám, která chtějí rozpoutat válku proti lidem. Trio hrdinů jim v tom musí zabránit za každou cenu!

Videotube.sk ahoj lidi jak je zkukniteto bude se vam to líbit

1.

2.


Megavideo.com - trochu posunutý zvuk



Popis postav

25. ledna 2009 v 18:57 | aidam=) |  High School Musical

Popis postav


Troy Bolton (Zac Efron)
Kapitán basketbalového týmu Wild Cats ze školy East High. Když však začne zpívat s Gabrielou jeho láska k basketbalu ustupuje. Jeho spoluhráči nejsou z jeho nápadu zpívat zrovna nadšení. A to stejné platí i o jeho tátovi, jenž je zároveň jeho trenérem.
Gabriela Montez (Vanessa Anne Hudgens)
Gabriela je na East High nová. Ostatní oslňuje nejen svou matematickou a vědeckou genialitou. Po jedné písni s Troyem je připravena změnit se. Bude chtít zazářit ve školním muzikálu, ale proti ni bude stát královna dramatu Sharpay.
Ryan Evans (Lucas Grabeel)
Ryan je nejlepší tanečník z celé školy. Má nesporný talent a každý rok září ve školním muzikálu. Jakmile však Troy začne ohrozovat jeho postavení, vystrčí drápky.
Sharpay Evans (Ashley Tisdale)
Sharpay už od malička hrávala ve školních představeních, díky tomu je přesvědčená, že i letos získá spolu se svým bratrem hlavní roli v muzikálu. Avšak tentokráte ji může porazit chytrá Gabriela s hvězdou školy Troyem. Sharpay se proto rozhodne použít veškeré způsoby, aby jim v tom zabránila, vždyť ona je přeci největší hvězda.
Chad Danforth (Corbin Bleu)
Chad je Troyův největší kamarád a také spoluhráč. Když však Troy řekne, že chce zpívat v muzikálu, Chad se mu vysměje. Bude se snažit Troye dostat zpět k basketbalu.
Taylor McKessie (Monique Coleman)
Taylor vede desetibojařský tým East High a potřebuje, aby se akademická Gabriela soustředila na velké vítězství. Pokud se bude Gabriela snažit zpívat, Taylor ji v tom bude určitě bránit.
Premiéra: 20. 1. 2006
Réžie: Kenny Ortega
Scénář: Peter Barsochini
Produkce: Don Schain
Hudba: Greg Cham, Ray Cham, Andy Dodd, Faye Greenberg, Jamie Houston, David Lawrence, Adam Watts, Matt Gerrard, Drew Lane, Eddie Galan, Andrew Seeley
Délka filmu: 98 minút
Hrají: Zac Efron, Vanessa Anne Hudgens, Ashley Tisdale, Lucas Grabeel, Corbin Blue, Monique Coleman





bleskovka1.

25. ledna 2009 v 18:31 | aidam=) |  Soutěže
1.ahoj

2.jak je?

3.co děláš?

4.znáš tafroba?

5.líbí se ti můj blog?

6.chceš byt sbéčko?

7.jaká je tvoje nej písnička?

8.máš rád(a) hip hop?

9.už by to mělo stačit né?

10.tak ahoj

Sons o nej natunněný auto

25. ledna 2009 v 18:18 | aidam=) |  Soutěže
1.přezdívka:
2.blog:
3.natuněný auto skterým chcete soutěžit pošlete mi obrázek
a to stačí

Need for Speed 1

25. ledna 2009 v 18:05 | aidam=) |  Need for speed
Need for Speed: Pro StreetZatímco ostatní herní výrobci se klopotí s každým titulem několik let, přičemž nezřídka jsme svědky nekonečného oddalování, Need for Speed je už několik let přesný jako hodinky. Každý příznivec arkádového závodění se tak může každoročně těšit na listopad, kdy si po roce zase užije své.
Žádné konkurenci se totiž slavnou sérii dosud nepodařilo byť jen přiblížit. Snaží se o to sice Juiced, ale jeho druhý díl opět nepřesvědčil. Otázkou však je, nakolik přesvědčuje Need for Speed a nakolik je jeho úspěch dán pouze slavným jménem. V Pro Street každopádně Electronic Arts slibovalo významnou porci novinek, prakticky koncepční překopání. Jenže tento distributor je v poslední době více než pro výrobu skutečně kvalitních změn znám pro své velkohubé sliby, z nichž se většinou naplní jen špetka.
Need for Speed: Pro Street
Na první pohled ale určitě jde o příjemné vyvázání z tenat už trochu omšelého undergroundového závodění. Nejde ale o návrat ke klasickému svištění po civilních cestách, jen bez všech těch cool záležitostí a trapného příběhu - změny jsou totiž v tomto ohledu hlubší. Pro Street je v rámci série dokonce debutantem - jako první Need for Speed se věnuje okruhovému závodění. Žádné otevřené město - vždy vstoupíte do závodu a po jeho skončení se dostáváte opět do menu, tedy pokud nezvolíte položku restart. Krok zpět? Tak trochu - změn se dalo docílit i jinak a namlsaní hráči by možná raději rozvoj freeformové části, jakkoliv je fakticky zbytečná. To jsou ale jen dohady, mající na skutečnou kvalitu hry pramalý vliv.

Žádné otevřené město - vždy vstoupíte do závodu a po jeho skončení se dostáváte opět do menu, tedy pokud nezvolíte položku restart.

Need for Speed: Pro Street (PC)Změna, na kterou jsme se těšili, ale zároveň se jí i obávali, to je proklamovaný důraz na jakési zrealističtění hry. Tvůrci evidentně experimentují a zkouší, co by na publikum mohlo platit. Zapomínají však, že kdo usedne k Need for Speed, chce se především bavit a ani v nejmenším se netouží prát s vozem. To je sice extrém a ovladatelnost zůstává v arkádových mezích, přesto ale zdůraznění "realistického" aspektu naplňuje spíše negativní potenciál.
Znovu se ukazuje, že není úplně ideální snažit se o kompromis mezi arkádou a simulací. Pro Street je ideálním důkazem, přičemž z jízdy skutečně nelze mít přesvědčivý pocit. Auta na silnici neuvěřitelně plavou, což je nepochopitelně společná charakteristika takřka všech z nich. Tvůrci se zřejmě domnívali, že dojmu větší realističnosti docílí ztížením ovládání. Jenže tak to není - bylo by třeba kompletně přepracovat jízdní model, takhle působí místy těžkopádně, v jiných momentech zase komicky - to když se auto každou chvíli hrozí převrátit.
VIDEO
Jak už jsme naznačili, je koncept hry založen na tzv. závodních víkendech, kde je vaším primárním cílem postupně vyhrát všechny závody a nasadit si na hlavu korunku pro vítěze. Vždy se ocitnete v určitém prostředí, v němž absolvujete sérii závodů, a aby bylo pestrosti učiněno zadost, je jasné, že se tu protočí poměrně známé závodní varianty. Nejčastější jsou klasické závody zvané Grip, ale velkolepý comeback slaví i Need for Speed ProStreetDrag, jemuž bylo nyní věnováno více pozornosti než kdy jindy. Před jeho začátkem dokonce pravidelně dochází k absolvování minihry v zahřívání kol a v průběhu jízdy po zcela rovném úseku trati je pochopitelně nutné manuálně řadit, což je de facto jediná činnost, kterou zde vyvíjíte, na druhou stranu je čím dál tím obtížnější zachytit ten příhodný moment pro přestup na vyšší stupeň, abyste byli stále konkurenceschopní vůči zlepšujícím se soupeřům.
Sector Shootdown je postaven na dosahování nejlepších časů při průjezdu
jednotlivými sektory, na které je trať rozdělena. Pokud se vám povede zajet tu kterou část nejrychleji, získáte určitý počet bodů, v opačném případě ale vyjdete s nulou. V zásadě jde o lákavý a zajímavý mód, soudruzi z Electronic Arts však někde udělali chybu. Vozy totiž nestartují současně, ale vyjíždějí s malými postupy po sobě. Důsledkem toho není nic jiného než jednoznačná výhoda prvního, který se může těšit z volné tratě a samozřejmě nastavovat nejlepší časy. Pokud je nepřekonáte, nedostanete body a už se vezete. Když už se vám podaří zajet čas lepší, stejně je to málo platné, protože onomu prvnímu jezdci se už získané body neodečtou.
Nedostatečnou znalost matematiky EA prokázalo i při počítání bodů v rámci každého Need for Speed: Pro Street (PC)závodního dne, kdy zvolenou metodou někdy dojde k tomu, že sice vyhrajete většinu závodů, přesto ale nejste vyhlášeni nejlepším jezdcem. Inu bodování není vždy fér.

Auťáků je jako obvykle dostatek, takže co do osobních preferencí si vybere prakticky každý. Horší to je s jejich chováním, které jsme již nakousli. Často se ani trochu nepřibližují charakteristikám svých reálných předloh, jakkoliv je toto hodnocení v rámci arkády relativní a zavádějící. Přesto by tu naprosto elementární odlišnosti být měly. Pokud si odmyslíme naprosté banality, jako je rychlost, pak jsme rozdíly pozorovali jen v minimu případů.
Zbývá dodat, že ze širokého vozového parku si musíte vybírat hned několikrát, protože hra chce příslušná vozidla pro každý typ závodu. Konečně jsme se také dočkali poškození aut. Vizuálně je to patrné na první pohled, kdy i sebemenší ťukanec od soupeře vyústí v odpadnutí nějaké té nepotřebné části. Nepotřebných je ale evidentně více komponent, protože i po solidních srážkách se vozy řítí za prakticky nezměněných vlastností. Na rovných tratích, kde závodíte na rychlost, pak ale hraje roli i možnost totálního oddělání bouráků. To když se vám ve vysokých rychlostech trochu rozhoupe a sebemenší korigování směru pak končí v pangejtu. V takových případech je nutné začít znovu. Vozidla si v garážích nejen opravujete, ale také upravujete. Tuning není ničím složitým, byť od minula doznal určité sofistikovanosti a je tak zapotřebí ladit káry na každý typ závodu zvlášť. Hráčům, kteří si ale chtějí pouze zajezdit, vystačí standardní nastavení.

Tvůrci evidentně experimentují a zkouší, co by na publikum mohlo platit.


Grafika se od minule samozřejmě zlepšila, opět ale nejde o nějaký výrazný skok. Dokonce bychom řekli, že stále jede na tom samém, pouze výrazně upraveném enginu. Nechybí typické odlesky a další efekty, přesto si začínají být jednotlivé díly Need for Speed až podezřele podobné, a to přesto, že se liší pojetím závodů.
Need for Speed: Pro Street (PC)Po loňském, jen lehce nadprůměrném Carbonu opět nejde o kýžený posun vpřed. Respektive o posun jde, ale pouze koncepční, nikoliv kvalitativní.
Dokonce bychom se nebáli říci, že hra do jisté míry zklame i dosavadní příznivce Need for Speed. Arkáda to sice je pořád, ale úpravy jízdního modely nedopadly úplně tak, jak bychom si představovali. Nejnižší obtížnost sice dosavadní díly v sérii hodně připomíná, na druhou stranu se s tím nesou i málo agresivní protivníci. Na vyšší obtížnosti je potom ona "vyšší realističnost" pro hratelnost spíše kontraproduktivní. Je to škoda - potenciál byl velký, obsahově hra není špatná, ale horší chování vozů zabraňuje stojí lepšímu hodnocení v cestě

Jaký je Pro Street?

25. ledna 2009 v 17:39 | aidam=) |  Need for speed

Jaký je Pro Street?

Pro Street má (snad jako všechny díly NFS :-D) přinést plno novinek.
Od začátku vývoje se mluví o tom, že Pro Street by měl být realističtější než jeho arkádoví předchůdci. To se bude vyznačovat tím, že auta budou mít velký model poškození, to znamená, že své auto budete moci "rozsekat". Fyzika aut by měla být mnohem realističtější, takže žádné vybírání zatáček v obrovské rychlosti.


A v jakých autech si to teda budete moci zajezdit? Měly by to být modely aut (samozřejmě licencovaných) od 28 automobilek. Auta by měla být z období od 60. let až po současnost, takže se máme nač těšit. Přesnější seznam najdete v sekci Seznam aut.
No a co je v NFS skoro už tradicí a určitě jeden z hlavních taháků, to je tuning. Letos by měla být možnost upravit své auto opravdu veliká, a to díky vylepšenému autosculptu a až 1000 možností upravení vozu! Ovšem na své auto nemůžete naplácat vše co se vám líbí, protože se vám může stát, že auto bude nestabilní, nebo bude mít špatnou aerodynamiku. K tomu aby vaše auto bylo co nejlépe vyvážené by vám měl pomoci aerodynamický tunel!, který je další novinkou.
Ovšem co je v Pro Streetu největší novinkou? Největší novinkou bude asi nový způsob kariéry. Už nebudete jezdit volně po městě a hledat závody, ale budete se účastnit legálních víkendových závodů po celém světě! Zazávodit byste si měli v těchto módech: závodní okruhy, Drift, Speed Challenge a Drag.
Tak to byl krátky popis toho, čeho bychom se v Pro Streetu měli dočkat.
Στεφανοσ


Aktivace češtiny ve hře

25. ledna 2009 v 17:34 | aidam=) |  Need for speed

Aktivace češtiny ve hře!


Tady je prográmek odemě, jenž si poradí s tím, aby vám NFS: Carbon běhal v pohodě v češtině. Stahujte Download má (260 kB)!

Tuning car z need for speed

25. ledna 2009 v 17:32 | aidam=) |  Need for speed

Tuning car


Klikněte pro zobrazení původního obrázku
-Výzva pro vás!!!Pokud máte nějaký pěkný toning kterým se chcete pochlubit...POSÍLEJTE SVÉ VYTUNĚNÉ AUTÍČKA NA na blog do komentářu na tento článek nebo na adys.simek@seznam.cz děkuju odměním a vyberu ten nejlepší a potom odměním

Need for Speed

25. ledna 2009 v 17:26 | aidam=) |  Need for speed

Need For Speed. Legendární řada automobilových "simulací", která minimálně po své páté pokračování držela velmi vysokou laťku a prakticky neměla konkurenci. Právě pátý díl, Porsche Unleashed, lze ale považovat za vrchol její slávy. Byl zábavný, představoval průřez historií jedné automobilky a po grafické i technické stránce šlo o maximálně povedený titul. Šestka pak také nebyla vyloženě špatná, ale protože tradicí NFS byl díl od dílu vždy pokrok o notný kus kupředu, mohli jsme v době jejího vydání mluvit o stagnaci. Napravila pak sedmička pověst série? Ne.

Tématem sedmého dílu NFS je tuning. V nabídce jsou okruhové závody, sprint i driftování. Jestliže jsme mohli u minulých dílů ještě diskutovat o tom, jestli jsou to simulace nebo arkády, zde už není pochyb. Je to arkáda, tedy hra, která se realismem snad už ani nezaštiťuje. Prvním varováním je už jakýsi závodník (mimochodem mimořádně špatný herec), který v úvodu upozorňuje, že to co zkoušíme ve hře, není radno zkoušet na silnici. To by mě vážně nenapadlo, ale chápu, že Amíci jsou dostatečně hloupí a jejich právní systém dostatečně trhlý na to, aby takové upozornění mělo své opodstatnění. Druhou ránou je absence pohledu "zpoza volantu".

V nabídce disciplín je několik módů závodění po městě, ty jsou zcela nepoužitelné pro absolutní nerealističnost, která bohužel není ani zábavná, dále tu máme sprinty (pod názvem "drag race"), ty jsou sice stejně nerealistické, ale aspoň se dají přežít a nakonec driftování. Toho nebýt, tak krabičku z hrou vezmu a rozdupám ji jako trest za zprznění legendy jménem NFS. Driftování celkový dojem dosti vylepšuje. K realismu má také celkem daleko, ale přesto nejblíže z ostatních módů. Pravověrné ctitelé simulátorů, mezi které se počítám, musí překvapit už jen odlišné chování téhož vozu v různých disciplínách hry. Tam někde začíná ztráta důvěry ve věc, která má být nosným tématem, tedy tuning.

Tuning, přesněji atmosféra tuningu, jak jej známe z filmů Fast and Furious 1 a 2. Jsem toho názoru, že to není nejlepší doporučení. V dějové části hry, "Underground módu" jezdíte různé závody, vyhráváte peníze a za ty auto upravujete. Tedy upravujete. Kupujete jakési kity, na kola, brzdy, motor i kastli. Bohužel všechny spoilery jsou stejné, takže lze stejnou sadu plácnout na Supru, 350 Z nebo S2000. Na své si přijdou i stromečkáři, auta lze polepovat různými křídly a samolepkami. Bohužel pro ně ale nejsou k dispozici falešné nádechy a výdechy a nezaznamenal jsem ani diody v ostřikovačích či na koncovce výfuku, jen neony tam mají. A když toho naplácáte na auto opravdu hodně, dostanete se na obálku některého z tuningových magazínů. Skvělé. Místo vyváženosti a vkusu se podporují stromečkáři... Nápověda: na "titulku" našeho magazínu se s olepeným autem nedostanete :-)

Vynecháme "městské" disciplíny, se kterými nestojí za to ztrácet byť jediné písmenko, a vrhneme se na drag a drift. Drag race je klasickým sprintem, ovšem nemusíte vůbec řídit, tedy v pravém smyslu toho slova. Úkolem hráče je v ideální okamžik přeřadit a použít nitro, pokud jím automobil je vybaven. Zatáčení je tady zcela potlačeno, pouze lze stiskem tlačítka měnit pruhy, aby například člověk získal body za to, že se "zavěsí" za protihráče. Zpestřením jsou civilní auta, kterým je nutné se vyhnout. Pokud si chcete vyzkoušet skutečný sprint, je pro vás lepší volbou Racer. Tam totiž zjistíte, jak je těžké udržet přemotorované auto se zadním náhonem v přímé linii a proč vás pořadatelé srazů vždy zahánějí za zábrany.

Posledním a prakticky jediným zábavným módem jsou drifty. Úkol je zdánlivě prostý. Musíte udržet auto co nejdéle ve smyku a přehazovat si jej ze zatáčky do zatáčky. Dlouhé drifty jsou ohodnoceny zvyšujícím se koeficientem, který je na začátku nebo po ukončení driftu 1x, ale s dosaženými "vysmykovanými" body se zvyšuje až na konečných 5x. S narůstajícím bodovým ziskem v jednom driftu jste také hodnoceni různými hláškami, za které v cíli dostanete bonusy. Je tak zajištěno, že ten, který udělá několik velmi dlouhých driftů (můj rekord je 61,115 s) je vždy radikálně lepší, než závodník, který nasbírá desítky krátkých smyků.

Závěrečné hodnocení zní: Jestliže vás baví driftovat a koupíte si s tím za nemalý obnos i další kus řekněme - málo zábavné hry, prosím, ale z mého pohledu jsou peníze, za které byste zakoupili NFS: Underground, z okna vyhozené. Hra má sotva hodnotu médií, na které si ji vypálí piráti. Jsem, přesněji řečeno býval jsem, velkým fanouškem a ctitelem série NFS. Mám všechny díly a hrál jsem už jedničku, blahé paměti, na svém Pentiu 120, budiž mu zem lehká. U dvojky jsme se s kamarády hodně vyřádili při soubojích na rozdělené obrazovce, u Porschí jsem strávil také moře času. O to bolestnější je pro mě přiznat a veřejně říct: "Sedmé Need For Speed s podtitulem "Underground" nejsou hitem, ale brakem a já přestávám věřit v další rozvoj této série.

Need for Speed: Pro Street=)

25. ledna 2009 v 16:53 | aidam=) |  Need for speed




Need for Speed: Pro StreetZatímco ostatní herní výrobci se klopotí s každým titulem několik let, přičemž nezřídka jsme svědky nekonečného oddalování, Need for Speed je už několik let přesný jako hodinky. Každý příznivec arkádového závodění se tak může každoročně těšit na listopad, kdy si po roce zase užije své.
Žádné konkurenci se totiž slavnou sérii dosud nepodařilo byť jen přiblížit. Snaží se o to sice Juiced, ale jeho druhý díl opět nepřesvědčil. Otázkou však je, nakolik přesvědčuje Need for Speed a nakolik je jeho úspěch dán pouze slavným jménem. V Pro Street každopádně Electronic Arts slibovalo významnou porci novinek, prakticky koncepční překopání. Jenže tento distributor je v poslední době více než pro výrobu skutečně kvalitních změn znám pro své velkohubé sliby, z nichž se většinou naplní jen špetka.
Need for Speed: Pro Street
Na první pohled ale určitě jde o příjemné vyvázání z tenat už trochu omšelého undergroundového závodění. Nejde ale o návrat ke klasickému svištění po civilních cestách, jen bez všech těch cool záležitostí a trapného příběhu - změny jsou totiž v tomto ohledu hlubší. Pro Street je v rámci série dokonce debutantem - jako první Need for Speed se věnuje okruhovému závodění. Žádné otevřené město - vždy vstoupíte do závodu a po jeho skončení se dostáváte opět do menu, tedy pokud nezvolíte položku restart. Krok zpět? Tak trochu - změn se dalo docílit i jinak a namlsaní hráči by možná raději rozvoj freeformové části, jakkoliv je fakticky zbytečná. To jsou ale jen dohady, mající na skutečnou kvalitu hry pramalý vliv.

Žádné otevřené město - vždy vstoupíte do závodu a po jeho skončení se dostáváte opět do menu, tedy pokud nezvolíte položku restart.

Need for Speed: Pro Street (PC)Změna, na kterou jsme se těšili, ale zároveň se jí i obávali, to je proklamovaný důraz na jakési zrealističtění hry. Tvůrci evidentně experimentují a zkouší, co by na publikum mohlo platit. Zapomínají však, že kdo usedne k Need for Speed, chce se především bavit a ani v nejmenším se netouží prát s vozem. To je sice extrém a ovladatelnost zůstává v arkádových mezích, přesto ale zdůraznění "realistického" aspektu naplňuje spíše negativní potenciál.
Znovu se ukazuje, že není úplně ideální snažit se o kompromis mezi arkádou a simulací. Pro Street je ideálním důkazem, přičemž z jízdy skutečně nelze mít přesvědčivý pocit. Auta na silnici neuvěřitelně plavou, což je nepochopitelně společná charakteristika takřka všech z nich. Tvůrci se zřejmě domnívali, že dojmu větší realističnosti docílí ztížením ovládání. Jenže tak to není - bylo by třeba kompletně přepracovat jízdní model, takhle působí místy těžkopádně, v jiných momentech

nfs underground2

25. ledna 2009 v 16:39 | aidam=) |  Need for speed

Need for Speed: Underground 2


Need for Speed: Underground 2

17.12.2004
Díky pařanům, kteří umí upozornit na konkrétní nedostatky a případně poradit lepší výrazivo, jsme mohli připravit aktualizovanou verzi naší češtiny. Není třeba žádné reinstalace hry, patch prostě nainstaluje novou verzi češtiny, jak na originál, tak i na již počeštěnou hru.
Jen bych rád všem, kteří si budou češtinu instalovat, říct: Čtěte si ty texty, které jsou v instalátoru napsané a mnohdy se vyhnete případným problémům s instalací. Nepíšeme je tam nadarmo. A to se netýká jen našeho překladu, ale v podstatě jakékoliv instalace jak programu, hry, tak i různých češtin.
Příjemnou zábavu v ještě lépe počeštěné hře přeje Roxor a Pinďa


11.12.2004
Dobrá zpráva pro všechny příznivce virtuálních ilegálních závodů a pořádně vytuněných žihadel. Server češtiny.cz vám jako první přináší exkluzivní češtinu do závodní arkády Need for Speed: Underground 2. Tuto češtinu pro vás připravili Roxor a Pinďa. Texty jsou sice jen s částečnou diakritikou, ale čeština funguje jak na anglickou, tak i na německou instalační verzi. Přeložen je i multiplayer, ale vzhledem k technickým možnostem a netrpělivosti velkého množství pařanů, jsme texty pro hraní po síti netestovali. Proto ty, kteří budou hrát tuto hru po internetu nebo po síti LAN, prosíme o shovívavost.

Příjemné zážitky a hodně zábavy s Need for Speed: Underground 2 v češtině všem přejí Roxor a Pinďa